Wsparcie na łagodzenie skutków pandemii
Samorząd województwa warmińsko-mazurskiego uruchamia dodatkowy nabór wniosków grantowych na działania związane z łagodzeniem skutków pandemii koronawirusa oraz przeciwdziałaniem jej negatywnym konsekwencjom w ramach projektu „Pomagajmy Razem”.
Wsparcie mogą otrzymać domy pomocy społecznej, które na terenie województwa warmińsko-mazurskiego świadczą opiekę całodobową.
W szczególności osobom w podeszłym wieku, przewlekle somatycznie chorym, przewlekle psychicznie chorym oraz osobom z niepełnosprawnościami.
Zaplanowane wsparcie ma na celu ochronę życia pensjonariuszy poprzez ograniczenie skutków COVID-19
Zasady przyznawania grantów zostały określone w Procedurze udzielania grantów.
Za organizację naboru grantów odpowiada Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Nabór wniosków jest naborem otwartym. Granty udzielane będą przez do wyczerpania środków przeznaczonych na wsparcie w walce z epidemią wirusa Covid-19.
Po wypełnieniu formularza wniosku, stanowiącego załącznik nr 1 do procedury udzielania grantów, należy złożyć go za pośrednictwem jednej z poniższych opcji:
1) przez ePUAP podpisany podpisem kwalifikowanym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wnioskodawcy;
2) w formie papierowej, podpisany przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wnioskodawcy;
3) przez ePUAP (wydrukowany, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wnioskodawcy i zeskanowany);
4) za pośrednictwem poczty e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (wydrukowany, opieczętowany i podpisany przez osobę do reprezentowania Wnioskodawcy i zeskanowany).
Do wniosku należy załączyć komplet dokumentów, których wykaz znajduje się w formularzu wniosku (załącznik nr 1 do procedury).
Wniosek w wersji papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej jak niżej w kancelarii ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Emilii Plater 1 lub przesłać na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn
Wniosek o udzielenie Grantu w ramach projektu pt. „Pomagajmy Razem”
Wnioski w formie papierowej można składać w godzinach pracy urzędu, tj. w dni robocze: w poniedziałek od 8.00 do 16.00 oraz od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30.
Termin składania wniosków upływa 8 lutego 2021 r. (w przypadku wysyłki dokumentu decyduje data stempla pocztowego).
Dodatkowych informacji na temat konkursu można uzyskać mailowo lub telefonicznie.
Osobami do kontaktu są:
- Monika Kocimska-Warczak, 89 521 95 28, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Anna Saracen-Wójcik, 89 521 95 11, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
DO POBRANIA:
- Aktualizacja wniosku
- Procedura udzielania grantów
- Wniosek
- Sprawozdanie
- Oświadczenie VAT
- Oświadczenie o niewykluczeniu