VI konferencja - edycja 2019
W stolicy Warmii i Mazur odbyła się konferencja „Kształtowanie oferty turystycznej regionu Warmii i Mazur”.
Podczas spotkania poruszono tematy związane z formami promocji wykorzystującej nowoczesną technologię, integracją branży turystycznej, tworzeniem marki regionu oraz narzędziami skutecznej sprzedaży w turystyce.
W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele lokalnych samorządów, organizacji pozarządowych, przedstawicieli sfery naukowej, gestorzy bazy noclegowej, touroperatorzy, członkowie klastrów turystycznych, przedstawiciele lokalnych grup działania oraz lokalnych organizacji turystycznych.
Samorząd województwa reprezentowała Jolanta Piotrowska, członek zarządu województwa. Organizatorem przedsięwzięcia był Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Zobacz prezentacje:
- Magdalena Kachniewska, dr hab. prof. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, z tematem - „Pieczątki, tokeny i poszukiwanie skarbów: dlaczego mechanizm gry warto stosować w turystyce”
- Krzysztof Piech, prof. Uczelni Łazarskiego w Warszawie - „Technologia BLOCKCHAIN w turystyce”
- Marek Maruszczak, prezes firmy Slavic Monsters „Promocja poprzez geocaching”
- Stanisław Czachorowski, dr hab. prof. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ze tematem „Tworzenie marki regionu – wspólny wysiłek i wspólne korzyści”
– Andrzej Kindler, wiceprezes Polskiej Izby Turystyki, „Integracja w branży turystycznej”
- Anna Para, specjalista w dziedzinie ekonomii, zarządzania i turystyki referująca temat „Luki kompetencyjne pracowników branży hotelowej”
- Hanna Burno, prezes firmy Extrainhotel Sp. z o.o. „Narzędzie skutecznej sprzedaży w turystyce”