IV konferencja - edycja 2017
Dwa dni paneli, warsztatów i dyskusji, wybitni wykładowcy – tak w skrócie wyglądała IV edycja konferencji pn. „Kształtowanie oferty turystycznej regionu Warmii i Mazur”, która odbyła się w dniach 25-26.05.2017 r. w Centrum Wdrażania i Promocji Innowacyjności w Olsztynie.
Uczestnicy wydarzenia zapoznali się z tajnikami skutecznych kampanii promocyjnych, korzyściami z zastosowania nowoczesnych technologii w turystyce.
Poruszane były ponadto tematy związane z sieciowaniem i jego wpływem na wzmacnianie marki oraz wzrost konkurencyjności. Nie zabraknie również zajęć praktycznych.
Wydarzenie rozpoczął marszałek województwa Gustaw Marek Brzezin, który przywitał zgromadzonych gości oraz prelegentów. Po oficjalnej części konferencji rozpoczęto panel wykładowy w którym wystąpili:
• Szymon Sikorski, prezes i strateg w Firmie Publicon Public Relations - zobacz prezentację
• Artur Kurasiński, znany w środowisku start-upów inwestor, właściciel agencji reklamowej, bloger, mentor - zobacz prezentację
• Krzysztof Margol, prezes Fundacji NIDA - zobacz prezentację
• Karol Dziedzic, certyfikowany trener Google AdWords oraz Specjalista Google Analytics - zobacz prezentację
• dr Grzegorz Russak, niezależny ekspert kuchni i produktów regionalnych
• Magdalena Kachniewska, dr hab. prof. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, trener biznesu - zobacz prezentację
Drugi dzień konferencji był dniem warsztatów prowadzonych przez:
• Szymona Sikorskiego
• Karola Dziedzica
Organizatorem konferencji był samorząd województwa warmińsko-mazurskiego, natomiast współorganizatorami: powiaty - bartoszycki, braniewski, działdowski, elbląski, ełcki, gołdapski, iławski, lidzbarski, mrągowski, nidzicki, nowomiejski, olecki, olsztyński, ostródzki, piski, szczycieński, węgorzewski.