Kontakt

Polityka społeczna

Jak pozyskać i utrzymać dobrych pracowników

Ilustracja do tekstu

Odpowiedzi na te pytania będą szukać uczestnicy konferencji „Wyzwania kadrowe wobec zmieniającego sie rynku pracy“, która odbędzie się 1 czerwca 2017 roku w Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji (Olsztyn, ul. Jagiellońska 91A).

Ideą spotkania jest wyposażenie przedsiębiorców w wiedzę, która pozwoli na pozyskanie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i kompetencjach. Podczas wydarzenia przedstawione zostaną ponadto sposoby utrzymania najlepszych pracowników.

Udział w konferencji pozwoli nawiązać współpracę z instytucjami otoczenia biznesu, które statutowo wspierają przedsiębiorców w tych działaniach. Na specjalnie przygotowanych stoiskach będzie można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące wsparcia jakie przedsiębiorcy mogą uzyskać ze strony urzędów pracy, zasad zatrudniania cudzoziemców, osób niepełnosprawnych oraz osadzonych.

Zaprezentowane zostaną również zagadnienia odnośnie źródeł finansowania projektów wzmacniajacych kadry firm regionu oraz poznać modelowe rozwiązania rynku pracy, jako źródło inspiracji do działania. Zaplanowano również panele dyskusyjne o współpracy przedsiębiorców ze szkołami oraz uczelniami.

Początek wydarzenia o godz. 9.00. Organizatorem konferencji jest samorząd województwa warmińsko-mazurskiego. 

PROGRAM KONFERENCJI 

 


Partnerzy

  • po ryby 2014 2020
  • PROW 2014 2020 logo kolor
  • PL RU forma podstawowa
  • interreg Lietuva Polska PL v2 CMYK