VII konferencja - edycja 2020
Przedstawiciele branży turystycznej dyskutowali o nowych trendach podczas konferencji online „Kształtowanie oferty turystycznej regionu Warmii i Mazur”.
Organizowane co roku konferencje dotyczące kształtowania oferty turystycznej Warmii i Mazur pomagają w poznawaniu aktualnych trendów w turystyce, nowoczesnych form jej promowania, skutecznych narzędzi sprzedaży oferty turystycznej, zasad tworzenia produktów turystycznych, a także wspomagają współpracę i integrację podmiotów działających w branży turystycznej.
Podczas konferencji poruszono tematy związane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, planowania sprzedaży uwzględniając nowe trendy w turystyce oraz zachowanie turystów.
Zagadnienia miały na celu kreowanie aktywnych podstaw lokalnych animatorów/liderów tworzących oraz mających duży wpływ na tworzenie usług turystycznych, które w jak największym stopniu powinny uwzględniać stale zmieniające się oczekiwania konsumentów zarówno usług turystycznych jak i towarzyszących turystyce.
Spotkanie po raz pierwszy odbyło się w formie on-line. Ze względu na tematykę w konferencji uczestniczyli przede wszystkim przedstawiciele branży turystycznej regionu.
Wydarzenie rozpoczął Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego (ZOBACZ MATERIAŁ FILMOWY). Po oficjalnej części konferencji rozpoczęły się panele wykładowe w których wystąpili:
– Piotr Bucki - szkoleniowiec, wykładowca, coach - „Zarządzanie czasem w kontekście sztuki odpoczywania” (ZOBACZ MATERIAŁ FILMOWY)
– Dorota Dałek – head of digital sales w Grupa Eurozet - „Skuteczność kampanii promocyjnych”
– Jolanta Piotrowska – członek zarządu województwa warmińsko-mazurskiego – „Koordynacja działań w zakresie promocji turystycznej województwa” (ZOBACZ MATERIAŁ FILMOWY)
- Magdalena Kachniewska, dr hab. prof. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - „Czego szuka gość jutra – wpływ technologii na wybory turystów oraz jak potrzeby turystów wpływają na rynek usług” (ZOBACZ MATERIAŁ FILMOWY)
- Jacek Janowski – dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej w Polskiej Organizacji Turystycznej – „Bon Turystyczny – wsparcie branży turystycznej w dobie pandemii” oraz „Projekty promocyjne realizowane przez Polską Organizację Turystyczną podczas pandemii” (ZOBACZ MATERIAŁ FILMOWY)
- Jakub Cyran – trener, konsultant, praktyk sprzedaży – „Najlepsze strategie sprzedaży – jak podnieść skuteczność swoich działań” (ZOBACZ MATERIAŁ FILMOWY)