V konferencja - edycja 2018
Panele, warsztaty, dyskusje oraz wybitni wykładowcy – tak wyglądała dwudniowa konferencja „Kształtowanie oferty turystycznej regionu Warmii i Mazur”, która odbyła się w Olsztynie.
Podczas wydarzenia zostały przedstawione tematy związane z nowościami w skutecznych kampaniach promocyjnych, tworzeniem ofert odpowiadającym potrzebom rynku, wpływem oferty kulinarnej na wzmocnienie marki regionu.
Wśród zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele jednostek samorządowych różnego szczebla, touroperatorzy, gestorzy bazy noclegowej, reprezentanci i członkowie klastrów turystycznych, przedstawiciele i członkowie W-MROT, przedstawiciele lokalnych organizacji turystycznych, lokalnych grup działania czy organizacji pozarządowych i sfery naukowej. Samorząd województwa reprezentowała wicemarszałek Wioletta Śląska-Zyśk.
W drugim dniu odbyły się praktyczne zajęcia.
Zapoznaj się z prelekcjami:
• Magdalena Kachniewska, dr hab. prof. Szkoły Głównej Handlowej, trener biznesu
• Wojciech Smieszek, prezes Polskiej Izby Turystyki o. Olsztyn
• Agnieszka Maruda Sperczak, trenerka biznesu, mówczyni inspiracyjna
• Szymon Sikorski, Prezes i strateg w Firmie Publicon Public Relations
• Andrzej Kucner, dr hab. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
• Iwona Batyk, dr inż. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
• Oskar Rak, Agencja Goodkloo