Kształtowanie oferty turystycznej regionu

6 kwietnia 2022 roku odbędzie się organizowana przez samorząd województwa konferencja on-line „Kształtowanie oferty turystycznej regionu Warmii i Mazur”.
Podczas tegorocznej konferencji omówione zostaną kwestie związane budowaniem skutecznej oferty turystycznej i promocją marki z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
Dowiemy się jakie są obecne trendy w podróżowaniu oraz jak pandemia wpłynęła na nasze podróżowanie. Jeden z bloków poświęcony jest kobiecej energii w biznesie.
Konferencja przeznaczona jest przede wszystkim dla przedstawicieli branży turystycznej regionu – przedsiębiorców prowadzących działalność skierowaną do turystów, reprezentantów organizacji pozarządowych, ośrodków naukowych i samorządów lokalnych. Jednak może wziąć w niej udział każdy zainteresowany, co – z uwagi na formułę – jest prostsze niż w przypadku konferencji organizowanej stacjonarnie.
Konferencja odbędzie się na platformie ClickMeeting. Aby uczestniczyć w konferencji należy dokonać wcześniejszej rejestracji, korzystając z formularza online dostępnego pod linkiem:
https://warmiamazury.clickmeeting.com/ksztaltowanie-oferty-turystycznej-regionu-warmii-i-mazur/register
Program konferencji:
10:00 - 10:10 Rozpoczęcie konferencji, przywitanie gości: Gustaw Marek Brzezin, Marszałek Województwa Warmińsko-Mazurskiego
UP! APLIKACJE I NIE TYLKO – WSKOCZ NA WYŻSZY POZIOM PROMOCJI MARKI
10:10 - 10:30 Komunikacja marki on-line oparta na wartościach i megatrendach: Sylwia Dębowska - Lenart, Lenart Interactiv
10:30 - 10:50 Rozwój blogosfery i socialmediów podróżniczych: Dorota oraz Jarosław Kowalscy, Szalone Walizki
10:50 - 11:10 Strategie rozwoju marki w oparciu o nowe technologie, omówienie możliwości wykorzystania technologii NFT w turystyce: Maciej Bułkowski, CARUMA Sp. z o.o.
SIEĆ KORZYŚCI – BUDUJEMY SKUTECZNĄ OFERTĘ TURYSTYCZNĄ
11:10 - 11:30 O tworzeniu wspólnych ofert turystycznych – sieci rozproszonych w terenie atrakcji: Hubert Gonera, Landbrand
11:30 - 11:50 Program Visit Olsztyn „Nocujesz - Zyskujesz”: Krzysztof Otoliński, Dyrektor Biura Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Olsztyna
11:50 - 12:10 Program Visit Gdańsk „TripPass”: Elżbieta Korybut-Daszkiewicz, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej
12:10 - 12:20 Turystyka w 2022 roku: Jolanta Piotrowska, Członek Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego
12:20 - 12:40 PRZERWA
KOBIECA ENERGIA W BIZNESIE
12:40 - 13:00 Jak pasja do gotowania i miłość do regionalnej kuchni zrodziła pomysł na życie: Aleksandra Juszkiewicz
13:00 - 13:30 Sprawczość, pasja, cyfryzacja - nowy wizerunek kobiet w turystyce: dr hab. Magdalena Kachniewska, prof. Szkoły Głównej Handlowej
13:30 - 13:50 A po co ci ten blog? Czyli dlaczego warto współpracować z blogerami podróżniczymi Zofia Jurczak, Podróże po Kulturze
MODA NA EKO ORAZ WPŁYW PANDEMII NA PODRÓŻOWANIE
13:50 - 14:10 Turystyka w czasach post-pandemicznych. Możliwe kierunki rozwoju turystyki: dr Piotr Wasyluk, Projektowanie Kreatywne
14:10 - 14:30 Oczekiwania turystów - smart, slow, soft, sustainable tourism - w odniesieniu do bezpieczeństwa i ochrony turystów (Tourist Safety and Security): Iwona Batyk, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
13:30 - 14:50 5 rzeczy i sposobów na podróże w stylu less waste: Julia Wizowska-Szymanik, Na nowo śmieci
14:50 - 15:00 Zakończenie konferencji