Rozmowy o turystyce zdrowotnej na Warmii i Mazurach

Samorząd województwa warmińsko-mazurskiego zaprasza do udziału w szóstym spotkaniu online pod nazwą BIZNES WIR. Nagrania ze spotkań będą dostępne na platformach Youtube oraz Facebook.
Hasłem przewodnich bezpłatnych spotkań on-line, które skierowane jest do przedsiębiorców oraz mieszkańców Warmii i Mazur jest „Wiedza, Inspiracje, Relacje”.
Podczas wydarzenia zostaną przedstawione tematy związane z turystyką zdrowotną na Warmii i Mazurach.
Obecnie samorząd województwa zabiega o rozszerzenie katalogu inteligentnych specjalizacji gospodarczych regionu o sektor medyczny i okołomedyczny.
Proponowana specjalizacja obejmowałaby sektor technologii/usług/produktów służących ochronie zdrowia, profilaktyce zdrowotnej, promocji zdrowego trybu życia oraz technologii/usług/produktów związanych z gospodarką niskoemisyjną i utrzymaniem wysokiej jakości środowiska.
Spotkanie odbędzie się 10 grudnia 2020 roku o godz. 18 (OGLĄDAJ)
W wydarzeniu będzie uczestniczył marszałek województwa Gustaw Marek Brzezin.
Organizatorem inicjatywy jest MADE IN Warmia & Mazury, natomiast partnerem Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
PROGRAM:
1. PRZYWITANIE: Rafał Radzymiński i Michał Bartoszewicz, twórcy magazynu MADE IN Warmia & Mazury
2. WYWIAD: Zdrowe życie - jak powstaje czwarta inteligentna specjalizacja Warmii i Mazur?: Gustaw Marek Brzezin - marszałek województwa warmińsko-mazurskiego.
3. WYWIAD: Co zrobić by Warmia i Mazury stały się atrakcyjnymi destynacjami na europejskiej mapie turystyki zdrowotnej?
- Anna Białk-Wolf - absolwentka Uniwersytetu Alberta Ludwiga we Freiburgu, gdzie w Katedrze Marketingu i Zarządzania Służbą Zdrowia obroniła doktorat dotyczący innowacyjności usług medycznych. Prezeska Instytutu Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej. Współzałożycielka Fundacji PROTURMED, zajmującej się inicjowaniem współpracy placówek medycznych na rzecz promocji na rynkach zagranicznych, jak i promocją turystyki medycznej.
4. WYKŁAD: Jak skutecznie promować turystykę zdrowotną Warmii i Mazur?
- Karolina Sieniawska i Karolina Kazuła: Agencja marketingowa Wordsmith PR.