Jak na Warmię i Mazury przyciągać turystów zimą

Hasłem przewodnich bezpłatnych spotkań on-line, które skierowane są do przedsiębiorców z Warmii i Mazur jest „Wiedza, Inspiracje, Relacje”. Honorowy patronat nad wydarzeniem objął marszałek Gustaw Marek Brzezin.
Uczestnicy piątej konferencji WIR dowiedzieli jak na Warmii i Mazurach budować biznes turystyczny poza letnim sezonem.
W debacie wzięli udział dr hab. Iwona Batyk (adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych UWM, od 14 lat jurorka w konkursie eko-agroturystycznym "Zielone Lato" organizowanym przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego), Aleksandra Nowak (dyrektorka i szefowa marketingu Folwarku Łękuk) oraz Marcin Galibarczyk (dyrektor Departamentu Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego).
Z kolei Tomasz Więcek z Ośrodka Narciarskiego Kurza Góra w Kurzętniku przedstawił zagadnienia związane z budową stoku narciarskiego na Mazurach. Wykład o restrukturyzacji firmy poprowadził natomiast Krzysztof Gołaszewski, radca prawny i doradca restrukturyzacyjny z Grupy Prawna TOGATUS.
Organizatorem poszczególnych wydarzeń jest redakcja MADE IN Warmia & Mazury przy współpracy samorządu województwa warmińsko-mazurskiego.