Zostań partnerem akcji „Weekend za pół ceny”

Trwa nabór partnerów do siódmej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Przedsiębiorcy i instytucje działające w branży turystycznej mogą zgłaszać się do udziału w akcji do 13 października 2019 roku. Turyści będą mogli korzystać z ich ofert w dniach 22-24 listopada 2019 roku.
Z edycji na edycję rośnie zainteresowanie akcją, zarówno ze strony podmiotów oferujących usługi i atrakcje turystyczne, jak i osób poszukujących wypoczynku.
Dzięki ostatniej, wiosennej, edycji z ofert 894 partnerów w całym kraju skorzystało 182 tys. turystów. Co więcej, 90 procent z nich zadeklarowało chęć ponownego korzystania z usług zakupionych podczas akcji. Jesienna edycja – po raz pierwszy w historii – będzie promowana nie tylko w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych – w Niemczech, Czechach, na Słowacji i Ukrainie, w Rosji, Norwegii i Szwecji.
Kto może zostać partnerem „Weekendu za pół ceny”? Organizatorzy zapraszają do udziału w akcji hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, muzealników, organizacje i inne podmioty związane z obsługą ruchu turystycznego. Zgodnie z regulaminem akcji oferowana usługa lub kategoria usługi musi być realizowana przez partnera za cenę niższą od regularnej o co najmniej 50 procent.
Zainteresowani partnerzy mogą zgłaszać się do 13 października za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej akcji [https://polskazobaczwiecej.pl/]. Znajdą oni tam również szczegółowe informacje o przedsięwzięciu i korzyściach płynących z udziału w nim. Ich oferty zostaną opublikowane na stronie 30 października i wówczas turyści będą mogli się z nimi zapoznać, aby wybrać te, z której skorzystają w weekend 22-24 listopada.
Przedsięwzięcie jest organizowane przez Polską Organizację Turystyczną pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki. Akcja ma na celu prezentowanie różnorodności oferty turystycznej naszego kraju, zaś obniżona cena tej oferty ma zachęcić jak najwięcej osób do korzystania z wypoczynku także poza głównymi sezonami urlopowymi, czyli w okresie wiosennym i jesiennym.