Samorząd wzmacnia i buduje ofertę turystyczną na Warmii i Mazurach

O zasadach współpracy i budowie ofert turystycznych na Szlaku Kopernikowskim rozmawiano podczas warsztatów, które odbyły się we Fromborku.
Spotkanie skierowane było do przedstawicieli MŚP, jednostek samorządu terytorialnego, instytucji kultury, organizacji pozarządowych.
Nie zabrakło również przedstawicieli lokalnych grup działania z obszaru Szlaku Kopernikowskiego, z którymi województwo warmińsko-mazurskie zawarło listy intencyjne. Dotyczą działań służących wzmacnianiu marki i promocji turystycznej Szlaku Kopernikowskiego.
Warsztaty poprowadziła Magdalena Kachniewska dr hab. prof. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, trener biznesu.
Podczas wydarzenia poruszono następujące zagadnienia:
Warsztat 1. Sieciowy produkt turystyczny – pakietowanie i komercjalizacja
1.1. Jak rozumieć sieciowy charakter produktu turystycznego
1.2. Czym jest komercjalizacja oferty turystycznej regionu
1.3. Od sieci współpracy do pakietu turystycznego
1.4. Zachody słońca – bezcenne czy bezwartościowe?
1.5. Spójność oferty i wizerunku regionu
Warsztat 2. Model tworzenia sieciowego produktu turystycznego
2.1. Układ merytoryczny – co i komu oferujemy?
2.2. Układ podmiotowy i podział ról
2.3. Zakres terytorialny
2.4. Projektowanie cyklicznych warsztatów regionalnych