Kontakt

Rozwój regionu

Motywacja do odkrywania cyfrowego świata

Laureaci konkursu Szlakiem Mikołaja Kopernika 2023

Poznaliśmy zwycięzców konkursu informatyczno-technologicznego „Szlakiem Mikołaja Kopernika 2023”. Uroczysta gala odbyła się w Muzeum Warmii i Mazur.

Ideą przedsięwzięcia jest rozwijanie wśród młodzieży umiejętności wykorzystywania nowych technologii, pogłębianie wiedzy w zakresie informatyki przy wykorzystaniu narzędzi IT oraz pracy zespołowej.

Inicjatywa rozwija ponadto kompetencje cyfrowe, a tym samym wspiera szkoły i placówki edukacyjne do podejmowania działań w kierunku wykorzystywania innowacyjnych narzędzi i technik w dydaktyce.

Uroczystą galę otworzyła Sylwia Jaskulska (członek zarządu województwa), która skierowała serdeczne słowa wsparcia do finalistów.

W finale konkursu rywalizowało dwunastu utalentowanych finalistów z całego województwa pod czujnym okiem swoich nauczycieli i rodziców, którzy aktywnie wspierali i pomagali w tworzeniu prac konkursowych.

Prace wyróżniały się nie tylko innowacyjnością, ale przede wszystkim miały praktyczne zastosowanie i służyły społeczności. Każdy z młodych pasjonatów nowych technologii wykorzystał swoje umiejętności oraz ciekawość świata, tworząc projekty z zakresu edukacji, społeczności i kreatywnego myślenia.

Całe wydarzenie trwało prawie trzy godziny i było transmitowane na żywo. Liczna odsłon na platformie YouTube uzyskała 617 wyświetleń.

Organizatorem konkursu był Departament Społeczeństwa Informacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Link do wpisu na FB: https://www.facebook.com/Chceinternetpl/

Kategoria klasy 1-3 szkoły podstawowe

I miejsce

Teodor Dembicki

Świętosław Dembicki

SP 7 w Olsztynie

Praca konkursowa - film

 

II miejsce

Mikołaj Buga, Lena Bodek, Konrad Klinger, Szymon Jurkiewicz, Tomasz Iwanowicz

Grażyna Iwaszko

SP w Bukwałdzie

Praca konkursowa - druk 3D

 

III miejsce

Hubert Charko

Dorota Reszuta

SP 3 w Ełku

Praca konkursowa - rysunek cyfrowy

Kategoria klasy 4-6 szkoły podstawowe

 

I miejsce

Kaja Walęciak

Kamila Maliszewska

SP 33 w Olsztynie

Praca konkursowa - rysunek cyfrowy

II miejsce

Nikola Sapela, Anita Król

Katarzyna Siedlecka

SP w Srokowie

Praca konkursowa - strona www

 

III miejsce

Inka Marzjan

Justyna Marzjan

SP 3 w Braniewie

Praca konkursowa – gra

Kategoria klasy 7-8 szkoły podstawowe

I miejsce

Jakub Domański, Bartosz Kolender, Bartosz Krawczyk, Aleksander Olszewski, Kuba Paluch

Rafał Zasański

SP we Wrzesinie

Praca konkursowa – aplikacja

II miejsce

Marcel Jara

Magdalena Jankowska, Małgorzata Licznerska

SP 1 w Ostródzie

Praca konkursowa - gra

III miejsce

Alan Huk, Szymon Myszkowski

Katarzyna Siedlecka

SP w Srokowie

Praca konkursowa - strona www

Kategoria szkoły ponadpodstawowe

 

I miejsce

Jakub Suchowiecki

Arkadiusz Cwirko

III LO w Olsztynie

Praca konkursowa – innowacyjny prototyp

II miejsce

Mariusz Wołowiec, Michał Gościński

Mirosława Wołowiec

Zespół Szkół Zawodowych w Kętrzynie

Praca konkursowa – gra

III miejsce

Mateusz Dąbrowski, Szymon Kiersnowski

Jolanta Lesiak

Zespół Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim

Praca konkursowa – gra


Partnerzy

  • po ryby 2014 2020
  • PROW 2014 2020 logo kolor
  • PL RU forma podstawowa
  • interreg Lietuva Polska PL v2 CMYK