Kontakt

Rozwój regionu

„Otwarci na Skandynawię” tym razem w Olsztynie

Baner z napisem

10. edycja konferencji „Otwarci na Skandynawię” odbędzie się 1 czerwca 2023 roku w Olsztynie (hotel Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town, al. Warszawska 39).

Konferencja „Otwarci na Skandynawię” skierowana jest do przedsiębiorców ze Szwecji, Finlandii i Danii oraz przedstawicieli MŚP z Warmii i Mazur, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego i instytucji otoczenia biznesu.

Jej celem jest ożywienie powiązań gospodarczych regionu z rynkami skandynawskimi oraz zaprezentowanie Warmii i Mazur jako naturalnego partnera gospodarczego dla krajów skandynawskich, przedstawienie potencjału inwestycyjnego i możliwości eksportowych naszego regionu.

Uczestnicy wydarzenia będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę, niezbędną, aby skutecznie sprzedawać swoje produkty lub usługi na rynku skandynawskim.

W programie wydarzenia zaplanowano także warsztaty dla 2 grup językowych, podczas których goście zagraniczni dowiedzą się, jak przygotować się do pracy z polskimi partnerami biznesowymi, a uczestnicy z Polski uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania oferty na rynek skandynawski.

Zgłoszenia na konferencję przyjmowane są do 28 maja 2023 roku.

Rejestracja online: www.otwarcinaskandynawie.pl

Dodatkowe informacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 89 512 51 82

Organizatorem wydarzenia jest Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Honorowy patronat nad konferencją objęły Ambasada Finlandii, Ambasada Królestwa Danii i Ambasada Szwecji.

Wydarzenie „Otwarci na Skandynawię” realizowane jest w ramach projektu „Promocja gospodarcza Warmii i Mazur 2020+” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

PROGRAM KONFERENCJI:

09:30 Powitalna kawa, rejestracja uczestników

10:00 Otwarcie konferencji

10:10 Prezentacja I:
Różnice kulturowe między Polską a Skandynawią
– budowanie świadomych relacji biznesowych

10:30 Prezentacja II:
Targi i wydarzenia branżowe w Skandynawii – jak się przygotować?

10:50 Przerwa kawowa

11:00 Warsztaty z podziałem na grupy
Grupa polskojęzyczna:
Marketing międzynarodowy – jak przygotować
skuteczną ofertę na rynek skandynawski?
(case studies)

Grupa anglojęzyczna:
Jak przygotować się do pracy z polskimi
partnerami biznesowymi?

12:45 Przerwa kawowa

13:00 Networking biznesowy


Partnerzy

  • po ryby 2014 2020
  • PROW 2014 2020 logo kolor
  • PL RU forma podstawowa
  • interreg Lietuva Polska PL v2 CMYK