Poznajemy potencjał inwestycyjny skandynawskich przedsiębiorców
Siódma edycja konferencji „Otwarci na Skandynawię” odbędzie się 23 maja 2019 roku w Elblągu (Ratusz Staromiejski, ul. Stary Rynek 25).
Konferencja dedykowana jest przedsiębiorcom ze Szwecji, Finlandii, Danii, a także przedstawicielom firm z Warmii i Mazur, przedstawicielom jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji otoczenia biznesu.
Ideą wydarzenia jest zaprezentowanie potencjału inwestycyjnego i możliwości eksportowych województwa warmińsko-mazurskiego przedsiębiorcom ze Skandynawii, a także umożliwienie wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów biznesowych pomiędzy gośćmi z zagranicy a przedstawicielami biznesu z Warmii i Mazur.
Podczas wydarzenia odbędzie się również panel dyskusyjny dotyczący najnowszych trendów gospodarczych na rynkach skandynawskich, a także warsztaty dla dwóch grup językowych w trakcie, których uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie zaistnieć na rynku zagranicznym lub polskim.
Organizatorami wydarzenia są samorząd województwa warmińsko-mazurskiego oraz miasto Elbląg. Honorowy patronat nad konferencją objęły Ambasada Finlandii, Ambasada Królestwa Danii i Ambasada Szwecji.
Wydarzenie „Otwarci na Skandynawię” realizowane jest w ramach projektu „Promocja Gospodarcza Warmii i Mazur 2017 +” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy program:
9.30 - Powitalna kawa, rejestracja uczestników
10.00 - Prezentacja regionu w formie filmu o regionie i komentarza
10.10 - Otwarcie konferencji oraz powitanie uczestników
10.30 - Prezentacja: Jak znaleźć wiarygodnego partnera biznesowego?
10.45 - Prezentacja: Skuteczny networking - jak w krótkim czasie poznać kilkudziesięciu partnerów i klientów?
11.00 - Prezentacja: „Slow cities“ nie zostają w tyle - prowadzenie biznesu i życie w miastach Cittaslow
11.15 - Panel dyskusyjny: Hub Ecoststem - skandynawski trend na polskim gruncie
12.00 - Lunch
12.30 -Warsztaty z podziałem na grupy:
- Grupa polskojęzyczna: Jak skutecznie zaistnieć na rynku zagranicznym – międzynarodowe działania marketingowe, case study
- Grupa anglojęzyczna: Jak skutecznie zaistnieć na polskim rynku – administracja, kultura, komunikacja.
14.00-16.00 - Networking biznesowy