Wybory do wojewódzkiej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Zgłoszenia kandydatów na członków Rady Działalności Pożytku Publicznego Województwa Warmińsko-Mazurskiego przyjmowane są do 22 listopada 2018 roku.
Rada pełni funkcję konsultacyjną i opiniodawczą samorządu województwa. Zadania są wymienione są w art. 41a ust.2 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Zaproszenie skierowane jest do organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działające na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
Rada składa się z 20 członków - przedstawiciela wojewody, dwóch przedstawicieli sejmiku województwa, siedmiu przedstawicieli marszałka województwa (w tym członka zarządu województwa oraz pełnomocnika marszałka ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi), dziesięciu przedstawicieli organizacji pozarządowych (w tym pięciu przedstawicieli wskazanych przez Radę Organizacji Pozarządowych Województwa Warmińsko-Mazurskiego).
Zgłoszenia należy dokonać na „Karcie zgłoszenia kandydata na członka Rady Działalności Pożytku Publicznego Województwa Warmińsko-Mazurskiego”, którą wraz z oświadczeniami kandydata i 3 rekomendacjami innych organizacji należy dostarczyć do Biura Dialogu Społecznego i Pożytku Publicznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Głowackiego 17.
Wszelkich informacji udziela Biuro Dialogu Społecznego i Pożytku Publicznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie: tel. 89 512 58 80, 89 512 58 76, 724 777 741 (Joanna Glezman), e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
IV kadencja rozpoczyna się w styczniu 2019 roku i zakończy trzy lata później.